2016年12月3日星期六

[露營生活] 隱世大草原@深涌 (2016-12-03 至 2016-12-04)

第一日早上
今次全家總動員去呢個好出名的露營勝地 - 深涌,其實我都係呢一年留意開露營地點先知道呢個地方,其實呢度都幾偏辟,要係馬料水搭船入去,或者係水浪窩 / 北潭路行入去,重裝出動的我地當然係要去搭船入去,由於早班船太早,我地都係選中午的一班船入去,因為唔知會有幾多人入去,所以預早左一個鐘到馬料水馬頭,到步時前面都太約有十多人,不過架大船就可以容納好多人,好似過百人,呢次三個大人兩個小朋友,當然都係Call Van直到馬料水。


等船的時候太大風,開了銀面防潮墊出黎擋風,係等待期間仲識左後面一對母女,佢地都係去深涌。十二點半開船,大約一點到就到深涌碼頭。

落船後行十五分鐘,就到呢個隱世大草原,大女急不及待周圍跑。

因為舅父識人識呢度的原居民,所以可以係祖屋附近的草地札營,呢度自成一角,一定唔會嘈,去廁所方便,不過要行一段路先可以出去大草地玩。



去到札好營,俾兩位小朋友玩,阿媽就煮野食醫下大家個肚,因為整整下都三點幾。

下午三點幾先開餐


呢次兩個營對望的擺位幾好,可以係中間執拾同玩耍。

食飽飽開始跳皮


細妹黎到十分開心,今日係佢生日



雖然無藍天白雲,不過環境真係好靚好舒服。

兩隻野食飽就周圍玩,舅父佢地今次要黃昏六七點先到,黎到要摸黑札營。


舅父札好營,接近八點先開始燒野食。


第二日的早上
又係例牌周圍行下影下相



荒廢左的祖屋,有部份被稙物遮閉。


今個星期六日唔算多人,出面仲有好多空位。











舅父舅母去碼頭釣魚,我地安頓好就同阿媽帶大女出黎凑熱鬧,跳皮的大女被我用繩綁住係繫船柱,睇舅公舅婆釣魚。



呢個碼頭都幾多人釣魚,仲係專登搭船入黎釣魚。


係深涌碼頭遠眺可以望到馬鞍山。





深涌有士多提供熟食,都幾多人幫襯,有一兩餐係度食就可以帶少好多野。


兩日一夜時間過得好快,走嘅時候有點唔捨得~

沒有留言:

發佈留言